20

srijeda

siječanj

2010

Obiteljsko okupljanje nedjeljom - feminizam

Čača je ležao sa ogromnim babarinon u zagrljaju sa tećon juve. Izgledao je ko da ima i krepatitis i svinjsku i teleću i kokošju ali usprkos tomu mu je mater tupila da se prestane folirat i upozoravala ga da nos useknjiva o rukav a ne o lancune. On se trudija iz petnih žila dobavit bokal sa vinom ali nije uspija jer ga je pritezalo nazad.
Prošaputao je: Najdraža, suzo oka moga, ispuni mi posljednju želju u ime ljubavi i svega lijepoga između nas... ne gledaj u betežnu ćer bogati nisan jedini ja za to kriv, gledaj u me... u ove moje iskrene oči... preklinjem te... još samo mi nalij ovu čašu, majlejdi žeđam milost vašu, oooj!
Mater mu je taman stala ulivat i rekla je naglas da čuju i susidi da i ona ima srce, ali se čača taman u zao tren spremija upet useknit nos što je navelo mater da vrisne i u panici stane potizat zastore na sigurno!
Čača se malo ka štica kad je ugleda onu pinku na dnu čaše i reka da neviruje da je toliko malo srca u onolikin prsima, na šta se mater debelo najidila jer je mislila da joj je prigovorija na liniju i tako, pa ga je preventivno ošinila po rebrima i potkoljenici sa žaraćem pešest puta.
Baba je veselo dodala: E, zete, zete! Dobija si grangrenu misto graševine! More li bit da još nisi naučija kako triba postupat sa mojin pupoljkon?!
Čača je svatija da mu nema spasa, ali junak se nikad ne predaje; to je čača pročita u Kome zvono zvoni.
Zvon-zvon!
Čača je nazva plavi telefon.
Dobar dan, gospodo, ja bi prijavija nasilje u obitelji...
Plavi mu je zavarija o smija: A vi ste šjor?
Ja san žrtva!!
A ko bi bija nasilnik?
Moja supruga, tuče me.
A vaša supruga je...
Moja supruga je komunistica!
Ma dajte šjor! Ni stare babe u Sinju se više ne boje komunista, ustaju na misi i suprostavljaju se popima. Strah od komunizma je prevaziđen čak i u dijaspori. Ne budite tolika primitiva!
Mislija san feministica! Moja supruga je FEMINISTICA!!!
Šjor, to je mnogo ozbiljan problem! Rado bih vam pomogao ali sam i sam kukavica. Zadnja me takva pritukla jer joj se muž kao tek u sigurnoj kući prokurva pa san ja bio kriv! Pa ti pomaži sirotu! Ali evo van broj od egzorcista, istjerao je mnoge komuniste...

A za one koje ni nako n ovoga nisu svatili kakva je to poštast- feminizam jedan moj stari o udruzi Feministice vade oči...

<< Arhiva >>