09

utorak

ožujak

2010

Revolucionarka danas

Baka je ugasila televizor svojom bejzbol palicom, te je po iljaditi put ispustila zadnji izdisaj i okrenila se prema majci:
-Ćerce, sve je otišlo u prdejac, triba ić prosvjedovat za mladost šta dolazi, ja bi išla ali me muče i kukovi i srce i kolina i kamenac, a i ti si prigodna karaktera na mamu, pa ako bi mogla izać na ulicu, aj napraviću ti i sendvič.

Otac je doša doma sa pola lukovice od gladiole i reka je ženi: Pilence, sretan ti dan žena!

Mater je rekla: Je da iman sendvič gratis, ali svejedno očekujen otić na neki diner jel, ka ono u neku konobicu!

-Za prošlu godišnjicu san te izveja na prosvjede i bilo nan je baš ludilo, jel da?

- Je, uvik ima neki besplatno fažol, a baš dobro smo se i nasmijali kad si ti dobija po leđima.

- Da si ti pripoznala onda gradonačelnika, a ne srat nepoznatin ljudima protiv gradske vlasti i hadezeja općenito, to se ne bi dogodilo.

- Je, ali ovoga sad znan pripoznat i izdaljega, neću te ovi put zajebat, života mi.

- Ove godine sam te odlučio izvest u kulturno umjetničku ustanovu na remake izložbe iz 1907 godine, imamo i tiket koji ti mater nije iskoristila zadnji put, a ja osjećam neizdrživu nostalgiju za starim Splitom i njegovom kulturom koje više nema. Akošsamnom, ako neš - napravio san ja za svoje pilence i transparent na uv stabilnom i nesalomljivom materijalu oslikan reflektirajućom folijom da se bolje vidi a lagan je toliko da ga možeš nosit sama.

- Ti si vlaj a kukavica. Iden sama na besplatni fažol! Ionako se kraj tebe ne osjećam ni pinku sigurnije.

- Dobro, evo ti onda 100 kn za sigurnost tj. za frizuru, ali pazi da je trajna ona ladna, djeluje bolje od sluzavca.

Mater mu je opalila dvi odgojne te otišla sa 100 kn prema izlazu iz kuće.

- Majko, majko, nemoj ići sama! zavapio je brat boksač iz susjedne galaksije tj. prostorije sa kompjuterom.

- Eto ko je moje zlato najsjajnije, ti si ovde izgleda jedini protiv pljačke i nepravde.

- Nisam majko ja protiv nikog, ja sam borac a ne nasilnik. Ali odlučio sam tebi posudit svoj super ekstendibl kolapsibl teleskopik stik, od čelika je i podmazuje se redovito, a blagoslovljen je i poslin domovinskog rata.

Kako je sestra već bila pobjegla u drugu dimenziju, ja sam, iako to nerado radim, izvadila onu potvrdu od socijalnog: Samohrana majka dvoje djece.

-Dobro, razumila san, ko vas jebe, iden sama!

Mater je prvo na otišla na Hajduka i prosvjedovala besplatno ali bez nekog uspjeha jer niko više ne ide na utakmice, pa je na miru pojila sendvič.

Onda je jednom zalutalom torcidašu uspila dobrovoljno izvuć lovu uz pomoć ekstenzibilnog super stika.

Sad je već imala nešto love pa je po uzoru na prave revolucionarne vođe za početak odlučila oformit kritičnu masu. Otišla je do konobe od klošara nadajući se da će financirajući njihov umjetnički pogled dobiti očekivanu podršku.
Međutim ni u konobi nije bilo nikoga.

Mater je slegla ramenima i otišla u frizerski salon, ionako je dan od žena.


<< Arhiva >>