01

ponedjeljak

ožujak

2010

Pirolitički reaktor i korupcijski dodatak

Unatoč nesnosnom smradu sam se probila do kuće mojih roditelja jer nisam jela ništa tri dana a djeca više od pet dana.

-Kmeeeeeeee!

Mater se bez analiziranja izderala na čaču: -Koju gospu ti reveš? Ja bi trebala plakat jer mi suze oči već peti dan od ovih govana šta si ih donija isprid kuće. Toliko smrdi da su se razbižali i ovi sakupljači boca i izmeta pa čak i teve inkasator.

-Draga, zapravo mi je oko zasuzilo na ovu odjebnicu ministarstva gospodarstva. Ne mogu da vjerujem da su mi odbili udijelit poticaj za moj pirolitički reaktor. To je samo jedna od mojih genijalnih zamisli. Dobio sam je prošle godine... kad su nam isključili struju za stalno. Piroliza ti je proces da se bilo šta organsko pretvori u manje spojeve oslobađajući golemu energiju pomoću mog reaktora. Proces neću objašnjavati u detalje jer mi je tako plastični kirurg iz Kalifornije popalio ideju i od celulitnog sala opskrbljivao uličnu rasvjetu. Kako mi u Hrvatskoj uglavnom plivamo u govnima, a manje u salu, ja sam odlučio reciklažu suvišnog spojiti sa proizvodnjom besplatne a ekološki prihvatljive energije.
Nego, Smokvice, u ovim teškim po ego i džep situacijama više nego ikad mi je potrebna tvoja emocionalna potpora. Osim, ako ne želiš da se raspadnem ja umjesto ovog đubriva-sirovine za pirolizu.

-Aj razmislit ću između tih opcija.. Nego, svi mi znamo da si ti rođeni a ne stečeni redikul...pardon, genijalac. Ali nije to na stvari. Davali su oni poticaje i za veće pizdarije kao za tenkove na toplu vodu, a poznata je i ona jeftino-skupa struja. Znaš srećice, u tim ministarstvima ti oni samo operu lovu. Pranje love ti je slično pirolizi. Raspadne se golema količina na manje dijelove i pretvori u druge oblike energije koji se dijelom rasprše i van države. Tj. davaju poticaje sami sebi da bi se izvadili iz financijskog minusa u koji su se sami uvukli. Osim toga, proizvodnja je totalno out, svi žive od preprodaje. Kupe za 10, prodaju za 5 a onih 5 podijele među sobom. Onda uzmu kredit za pokrit nastale gubitke i spasit nezaposlene pa se opet pošteno podijele itd. itd.. To ti se u matematici reče beskonačnost limesa, darling! Dikod daju i kojem nezaposlenom bombašu, ali glavnina love uglavnom odlazi na profesionalne birače i preprodavače. Ali to je za tebe već viša matematika, darling. Ostavi se ti financijske problematike i aj pliz prinesi ova govna u vrtal od suside dok se nije vratila doma.

-Ćerkice, tvoja majka nema povjerenja u moje sposobnosti. Misli da sam papak. Pokazat ću ja njoj da sam ja uz sve ostalo i financijski genije....

Nakon nekoliko sati komunalni redar nam je pokucao na vrata te je otac ispred državne službe i čitave obitelji svečano objavio:

-Izmislio sam KORUPCIJSKI DODATAK.

Mater je brzinski uletila: -Dragi, nemoj šjor komunalnog opterećivat svojim izumima. Nego šjor komunalni, ta govna nisu naša ukoliko ne računate na društvenu odgovornost svih nas, Hrvata jel!

-Draga, ti nisi zapravo u stanju shvatit moje genijalne ideje pa ću ti oprostit ovo nerazumijevanje. Legaliziranjem korupcije bi se po mojem planu korupcija za bar trećinu suzbila. Korupcijski dodatak bi bio legalizirano sredstvo korupcije koje svakom ministru, premijeru i višim dužnosnicima omogućuje da pravnim putem pri svakoj javnoj nabavi ostvare svoj dodatak. Tako ne bi trebali sa nabavljačima i kupcima dijeliti skrivečki. Bitno je da novac pripadne Hrvatima a ne trećoj (suvišnoj) stranci koja se uglavnom nalazi van Hrvatske. Tako se štedi pri javnim nabavama (a i mogućim iako manje vjerovatnim) budućim sudskim postupcima nastalima radi nelegalne korupcije....

Komunalni redar je nekako uspio doći do riječi:
-Čujte, ne znam o kakvim govnima a još manje o kakvoj korupciji vi pričate. Ja sam ovdje zapravo kako bih potpisao sve potrebne ugovore. Ministar čistoće i zdravlja je zainteresiran za vaš pirolitički regenerator te bi ga kupio za nekih... dva miliona kuna. Imamo i neke molbe, jel, ako bi jel donirali onda na privatni žiro račun ( u svrhu prishijatrijskog liječenja ministra-neoporezivo) nekih milion i sedamsto, rečemo osamsto kuna, mogli bi i dalje poslovat sa vama...

<< Arhiva >>