11

ponedjeljak

listopad

2010

Opasnosti u vezi 1.Sukrvica

Ako dozvolimo edipovcima da žive, da li trebamo isto postupiti i prema njihovim mamama?
Kratak test: Vidi li netko na ovim slikama svekrvu i ako ne zašto mislite da je tako?

Neke djevojke kažu da su njihove svekrve dobre i drage osobe i ja nemam razloga da im ne vjerujem. Praznovjerna kakava jesam ne bih se ni usudila reći išta protiv dotičnih. Sa strahopoštovanjem su o Sukrvici pričali još i stari Krečani kad su je spremili u jedan labirint iz kojeg se teško izlazilo.

Prava sukrvica i poslije dva braka ostaje da živi sa svojim Najdražim (naravno da se tu radi o sinu). Stoji napeto iza kuhinjskog zida spremna da u svakom trenutku spasi sirotu djecu svoga Najdražega od njihove nekompetentne majke. Neumorno prevodi i prepravlja djeci sve neodgovarajuće naredbe, zaključke i pitanja.
Noću dežura u hodniku kraj spavaće sobe čak i kada Najdraži nije kod kuće, za svaki slučaj. Nemojte ni slučajno u grču nemoći iz zajebancije na vratima vaše bračne sobe oslikati grafit Sukrvica ante portas! jer će ona to shvatit kao poziv da tu još postavi i fotelju.

Sukrvica se uvijek iskaže kad vam je najpotrebnija, uglavnom u trudnoći.
Zvrzvr - zvoni telefon... Sukrvica: Ja san, dušo! Kako si, jel paziš da popiješ malo crnog vina, znaš da ćeš od toga dobit muško. Kažeš, žensko DITE! Ma može se to još prominit, samo ti malo popij. Kažeš, doktor ti je reka da imaš komplikacije, da ne smiš pit i da je stoposto žensko. Jeb.. Ne brini, još ćeš ti imat sina.. Nego, di mi je moj muškić, spas, sreća, nada, ufanje i ljubav moga života jednom rječju moj sin?
Ja: Eno ga peglalalala! Kako je vridan, jubav moja. Jao!
Trudila sam se onako srdačno naglasiti to Jao i početi monolog dostojan Zijaha Sokolovića, međutim Sukrvicu je već nakon prve rečenice strefilo i prekinula se veza. Moj tadašnji muž je sve čuo i odmah je stao nazivati mamu da što prije popravi štetu. (On uopće nije peglao, naravno.) Pošto se ona nije javljala na telefon, otrčao je do nje i odveo je u bolnicu. Nikad mi to nije oprostio. Tu se raspao naš brak. Ovo je istinita priča, a jedino je sa bivšom sukrvicom još uvijek sve u najboljem redu.

Uglavnom da se vratimo na kretsku priču koja je nakon brojnih žrtava dala i junaka. Dakle postoji nada. Nije sukrvica toliko opasna ako se nađe junak dovoljno pametan a hrabar (sa mudima što bi se reklo po domaći) da se sa njom sukobi.

Vojska mladih nada koja prati moj blog su mi se odmah nakon ove izjave javile na mail. Kažu da čekaju spremne ko napete puške ispred bračne lože naoružane sukrvica eliminatorom 2000 moje daljnje upute.
Ali avaj, u tome i jest najveća kvaka - u mitovima je zapisano:
Ako se želi neutralizirati sukrvicu i time stvoriti preduvjete za bračnu sreću, junak koji izlazi na megdan sa sukrvicom mora biti muškoga roda.

Evo malo o Edipu danas za one koji žele više naučiti o grčkoj mitologiji i opasnostima u vezi.

<< Arhiva >>