10

nedjelja

siječanj

2010

Obiteljsko okupljanje nedjeljom

Kao što već znate, često odem do mojih na nedjeljnji ručak. U zadnje vrijeme nastojim redovito jer je i mene i dicu opalija nedostatak ugljikohidrata, bjelančevina te masti i šećera kao i vitamina i minerala.

Danas sam kod svojih došla prije marende. Imala san čvrstu vjeru u srcu da ću naletit na kolače i pečenicu jer čača priko babine polusestre ima rođake srbe (a to nikako nije moja familija zlu ne tribalo) pa mojima redovito uvale šta in ostane od krivoga Božića.

Čim me je ugleda, čača je sakrija pečenicu a mater se punin ustima zaderala: Dušo, oli nisi išla glasat?
Ja san rekla da nisan jer da san gladna i da ne mogu ić glasat na prazni želudac.
Mater mi je rekla da ne mogu kod nje ni ručat a kamoli marendat ako ne oden objavit svoju svetu dužnost za domovinu.
Čača je reka materi: Biće da ona oće glasat za lupeža, možda je bolje da ne glasuje!
Mater mu je rekla da da ne brine jer iako san malo tulava ali san poštena i da će mi ona pomoć zaokružit.
Ja san rekla da ako mi ne daju jist da neću ić glasat za sotonu.
Čača joj je reka da mi se to pomutija mozak otkad san u vezi sa don Jurom.
Ja san rekla da nisan u vezi sa don Juron jer da nikad ne bi hodala sa momkon od svoje najbolje prijateljice pa makar nisu više zajedno još od njene osnovne! I bez obzira šta je don Jure bogat i perspektivan i šta ima sad ima i svoju firmu na dječjem igralištu.
Mater je rekla da ništa ona ne zna i da neka se don Jure pazi, da će ona ovi put prikršit principe i otić mu u njegovu firmu razbit noge!

Ja san odlučila ić glasat da ih skinen s dnevnog reda iako neman ništa sa don Jurom časti mi! Prikrižila san pečenicu i odlučila da ni ja više ni ne iden u firmu kod don Jure pa makar davali dici kinder jaja, kad nailazin na ovakve prepreke u duhovnoj obnovi.

Baba je stavila dentijeru sa zvizdon petokrakon za posebne prilike, čača se opra ispod pazuha, zapalija dlake na nogama dok je minja bičve i zaključija da je depilacija i više nego dovoljna za bit metroseksualac, a mater je ispleskala brata da se probudi i odmah joj je zasjalo u očima. Ja san čista estetika otkad san na dijeti.

Unda smo taman čekali red za sist u merđu kad mi je zazviždila poruka na mobitel.
Baba (inforbiro u penziji) naglas je informirala: Od don Jure je!
Mater je rekla: Iden ga razbit iz ovih stopa neće on moje dite od tristidvi godine pipat stari jarac pedofil.
Čača je nije pokušava zaustavit i sam je otiša ljubovat sa pečenicom.
Uzalud sam ja majci pokušala objasnit da je na poruci samo pisalo: Glasajte za Milana Bandića!

<< Arhiva >>