07

srijeda

srpanj

2010

Zamke kriterija u odabiru muškića

Moj vjerni suradnik don Jure na krucijalno pitanje "Crnke ili plavuše?" odgovara da nikad ne dopušta trivijalostima da ga limitiraju u međuljudskim odnosima. Svi možemo nešto naučiti iz tog poučnog odgovora. Često naši čvrsto postavljeni kriteriji nemaju velike veze sa našim stvarnim sklonostima ili sa stvarnošću općenito. Mogu biti uvjetovani odgojem, bolnim iskustvima, trendovima, vrijednostima nametnutim od okoline u kojoj živimo...

Ponekad se žene toliko posvete pisanju knjige "Što sve mora Mate Miško Savršen posjedovati od auta do aviona a preko marke i kroja mudantina" da izgube zdravu logiku. Dogodi se i da vrijedna spisateljica od silnih obaveza oko dopunjenog izdanja nema kad posvetit ni sebi a ni društvenom životu. Tako da tek u svojim ranim osamdesetim počinje sa izlascima u noćni život, ali zato oboružana potrebitim znanjem.
To baš nije dobro iz estetskih razloga, pa ću vam nastojati pričom babe Mande (u Zagrebu zvane Mandy) objasnit kako je lako zastranit ali i kako se izvuć iz spisateljskih okova:

"Kad bijah mlađahni pupoljak ja, stara mi je majka otjerivala tamjanom sve frajere koji se vrzmahu oko mene. Dozvoljavala je izlaske samo sa onima koji su imali 4 N: Nekretina, novci, naobrazba, nakurnjak! Čuvala me mati do udaje sa pristojnim a imućnim poznatim botaničarom. Bračni život sa bogatim momčićem je u početku bio normalan. Nekako smo dobili i djecu, čak i psa.
Idila je cvjetala dok jednoga dana mužić nije počeo zalijevati na Rudolpha Valentina. Tada nije bilo razvoda pa sam postala udovicom.
Stara mi je majka na to rekla: "Sa dvoje djece će da te oženi samo neki koji nema oko, nema ruku, nema nogu ili sa kombinacijom navedenog"
Kako sam po prirodi bila tvrdoglava, odlučila sam da će mi slijedeći momčić imati sve oči, ruke i noge ili se više neću udavati.

Eto primjera kako sam ograničena bila. Da je Lady Hamilton takva ograničenja sebi postavljala nikada se Lorda Nelsona ne bi osladila. (Lord Nelson i Lady Hamilton su bili najpoznatiji selebriti par Engleske prije pojave Davida i Viktorije. Lady H. je bila ljepotica i model, a on svjetski poznati junak bez obzira šta mu je nedostajalo jedno oko i jedna ruka.)

Ipak, uspjela sam naći jednoga koji me je htio ženit a imao je sve noge, ruke i oči....

više u mojoj rubrici "ČikFix" na e-ćakule

<< Arhiva >>