23

utorak

prosinac

2008

Naprosto je strašno što sve neće muško izvalit kao razlog kad ostavlja curu

Kažu da nije jebač onaj tko zna zavest nego tko zna ostavit curu! Najbolji su oni koji odmah svale krivnju na sebe.
"Nisam dovoljno dobar za tebe, ti si savršena, a susjeda je jako kvarna osoba!"
"Teško mi je svaki put oprat maloga, prevelik je to stres u tako malo vremena, a opet ne osjećam se dobro ni kad mi smrdi!"
"Jednostavno, ja sam idiot!"

Postoje i oni iskreni, oni su najgori jer dokazano loše djeluju na psihu.
"Dopizdila si mi, glupa si ko tvoja mama i čak ni veličina tvojih sisa ne može kompezirati agoniju koju osjećam dok otvaraš usta!"
"Ja sam jednostavno presavršen da bih svoje tijelo poklonio samo jednoj ženi, a želim dobro čitavom svijetu!"

Onda postoje i oni koji navedu Boga kao razlog.
"Draga od danas sam Jehovin svjedok, a odnedavno kurve ne primaju jer imaju limitiran broj žena za ulazak u raj!"
"Otkrio sam Boga, ali u drugoj!"
"Ubit ću boga u tebi, ako mi se ne odlijepiš od noge!"
"Božena ima veće sise!"

Posebno su zanimljivi one koji odlaze na put.
"Draga, odlazim na Brač, idem brat masline priko vikenda, ne čekaj me, zauvijek ću te volit, ali nema smisla da te sputavam, ne tražim da me čekaš!"
"Idem po cigarete, da, da, u pravu si, ne pušim, i ne želim popušit!"

Najbolji su kreativni...
"Ovo je Mario, moj cimer, mi dijelimo sve, pa i curu!"
"Ovo je Mario, moj cimer, moj najbolji prijatelj, on je muško u vezi!"
"Ovo je Mario, on će stanovati sa nama kad se uzmemo, je, je, psihički je bolesnik, ma malo samo, slučajno je zaklao mače, to sad nije bitno, nema nikog drugog, ja sam mu jedini!"

<< Arhiva >>